hej, det var inte igår -

..trötthet. Det är höstlov. Solen skiner, Halloween var ruskigt kul och verkar fortfarande inte riktigt överstökat. Snart tar jag min in till la stada för att sedan fly ut till lugnet i den vackraste av alla tokskogar i hela vilda världen.
Saknar människor.
Vill ta tag i saker, men får knappt en chans. Jaja, börjar med det jag har möjlighet att förrändra, skolarbete å sånt t.ex. Sånt som ska göras, som kanske redan borde varit gjort.


tänkte bara dela med mig utav lite av facebookens vishet också -



So I'll be stoppin' and I'll be startin' 
I'll be wondering why we don't know what we do 
and I'ma be the same even if I'm walkin' by myself 
I'm just wonderin' why
I never ever saw us clearly, 
and clearly we're both to blame ..

Grooveshark♥


kärlek till folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0