superbäst

‎"If someone wants to be a part of your life,
they'll make an effort to be in it.
So don't bother reserving a space in your heart
for someone who doesn't make an effort to stay."

Har haft en otroligt givande ensam-helg i helgen.
Hursomhelst -
nu är den snart över och vardagen fortsätter så som den gör. I morgon åker jag hem till Dallas igen och det enda jag riktigt planerat är att fira den internationella Settlers of Catan -dagen på tisdag, alltså den 15e November. Annars vettefan. Umgås ska man väl, antar jag.
Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Kan tillägga att jag är glad och taggad i allmänhet och jag mår gött å njuter av livet.

England 2010






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0