God Natt .

Har haft en underbart mysig avslutning på en helt sjukt rolig helg!
Nu blir det skräckis med Joy och sen, förhoppningsvis, sömn. Med tanke på hur totalt slutkörd jag är så tror jag att det behövs. Annars har jag inte så mycket att säga, förutom att livet är varken mer eller midre än en serie av ögonblick, och jag har tänkt ta tillvara på och avnjuta varenda ett så gott det går.

Vill förstå uttrycket iskall hippie. Någon som har lust att förklara hur det går ihop?

On repeat like -
Grooveshark♥

Kommentarer
Postat av: Anonym



hihi :)



btw, du skulle inte vilja ha en bildlänk i ett inlägg i min blogg? Isf så fixar jag gärna det för är med i en tävling och om man snabbt bara röstar får man en bildlänk av mig och om du är intresserad av att få reklam + göra mig glad så läs mer om hur du gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment



kramar!

2011-05-18 @ 20:43:09
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0