Bukett i mitt fönster -

med prästkraggar (och ja, jag vet att det är felstavat men så ska det vara bara) som jag plockat idag under en fem minuter då jag inte kunde låta bli.
Har stirrat ned de där stackarna tillräckligt utan att ge dem någon riktig kredit. I fönstret ser de dock tyvärr jävligt förjävliga ut just nu och jag ångrar mig lite, kanske bara borde låtit dem vara där de vill vara? - att komma ihåg, ja, defenitivt.

Ansiktsmaskar och diverse har blivit gjort och i morgon äre jobb som gäller, ska därför sussa alltför snart och det blir faktiskt bäst, för det ska et bli och därför är det så. Andra goa nyheter är att jag kanske inte missar Moon Safari tros allt! Grooveshark
Gonatt folket, vi höres å synes å kärlekas. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0