Att vakna till ..

.. bra musik och solsken är något alldeles specielt.
Ja, här på Dallas skulle det nästan lika gärna kunnat vara sommar. Studsmattan och frisbeekorgarna står redan ute och kaffet avnjutes helst med gott sällskap, kedjerökning och solglasögon. Överallt leker alla omkring i sann våranda och nu väntar bara jag på att det ska bli barfotaväder på riktigt.

Valborgshelg betyder festa för de flesta och i år gör det faktiskt det för mig med. Ska åka in till stan och försöka träffa lite folk som jag inte sett av på ett tag och i morgon kväll hittar ni mig defenitivt på dansgolvet. Denna kväll är det inte lika säkert hur jag gör. Har så jäkla mycket jag måste ha gjort innan jag tar helg på riktigt.


Spotify♥ Spotify♥ Spotify♥ Spotify♥ Spotify♥ Spotify♥























om den här helgen inte fanns
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0