50-talssommar ?





Älskar skorna,
men skulle nog klara mig bra ändå utan den väldigt söta (
kanske lite för söta?)
klänningen i rosa satin. Fast den är ju ändå sjukt söt..










Snart är det fika och musikspelande, dvs om vi får plats någon stans. Här på Dallas är det fullt hus nu, med alla som ska provspela till RM inför nästa termin. Jag tar det lugnt i alla fall, även om jag kom en dag sent till skolan eftersom min underbaraste storasyster blev sjuk och behövde akuthjälp med underbaraste systerdottern.

Idag - HAR FIXAT TELEFONEN NU
Veckan - Plugga, städa, tvätta, städa lite mer och leka
Helgen - Greyscale på lördag mby? Annars vettefan.. Hörde nåt om improteater på fredag också. Någon som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0