Everything comes to an End .

Sommaren 2010 har varit awesome

Maybe.. I had it coming

All of it
Maybe.. you will too ?

But no, probably never
If I don't make a change
I'll be stuck like this forever

Och nu är hösten här, nu är sommaren slut. Det är väldigt synd, samtidigt som jag längtat tillbaks till verkligheten och de enkla rutiner jag lärt mig Älska, här på Dallas.
Nejmen. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra riktigt med något just nu; satsar stenhårt på skolan trots feber och urinvägsinfektion .. inte det trevligaste jag varit med om precis. Förstår bara inte varför jag inte kan sova fastän jag egentligen är helt slutkörd.
Har det verkligen fullt upp nu på de flesta plan, så jag hoppas ni förlåter mig för att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen och sådär. Den är väl inte precis prio ett på min dagordning.
Här har ni lite sommarfavoriter;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0