another Sleepless Night .



I'd always thought it's automatic
to grow into a soul less static
But here I am upon the same spot
Attempting to lift off into space


Önskade att jag hade något att säga, något att berätta, något intressant att skriva i min dumma blogg, men jag.. kan inte. Och det är så sjukt frustrerande. Det finns så otroligt mycket jag skulle kunna skriva om men av någon anledning kan jag bara inte få ut det här. Fuck it. Jag tänker inte sluta nu. Inte den här gången, men jag orkar inte bry mig, Du har lika mycket tvång på Dig att sitta där som en idiot och läsa som jag har att sitta här som en ännu större och skriva. Jag skiter blanka fan i om ni finner något värt att läsa här, jag tänker skriva ändå. Sådetså.
Mitt liv har råkat bli lite väl dramatiskt och det har hänt en del de senaste månaderna och bloggen är inte prec prio nr 1 i mitt liv, så det lär kanske inte bli så mkt skrivande den närmsta tiden. Vi får la se, aiight?

Alltså; sömlös natt. Lyssnar på musik, chattar runt, kollar lite grejer inför skolan i morgon och fixar naglarna. En väl spenderad sömnlös natt, alltså. Förhoppningsvis har jag det sömnlösa bortgjort för resten av veckan.

Saknar flickorna.
Ni vet vilka ni är - !


Still a ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0