England - Day two.

Andra dagen här i Englad och jag började ta bilder idag. Antar att ni är sugna att se hur vi bor?
Delar rum med Lisa här hos Theresa, vår hostess de närmsta sex veckorna. Sovrummet får ni inte se för det har vi redan lyckats stöka ned ganska duktigt.
Vi har delats in i våra respektive klasser och började lektiona idag, fast första dagen var igår. Det var lite tröttsamt eftersom vi kommit hit kvällen innan efter många timmars resande med både flertalet flyg och bussar. Bor tre miunter från skolan och har ca 2-3 resturanger/pubar(er?) längst med vår gata (vad jag sett hittils iaf).

Jag älskar det här äventyret.


Huset.

Gatan.

Överallt har hon en massa vackra, roliga eller bara allmänt intressanta saker.
Vart jag än vänder blicken hittar jag något nytt som jag inte sett tidigare.

"Live simply, laugh often, wine alot!"

"LAUNDRY - drop your pants here -"

Det här är nog min favorithörna i huset (förutom sovrummet dvs).
Hon har två katter, men dem har jag inte lyckats få på bild ännu. De är ofta ute på puben här bredvid den här tiden.

Dear William.. min nya bby.

..bleh. Dålig ovana av vilka anledningar? Ska försöka hjärntvätta mig med de läskiga engelska paketvarningarna. Synd att Sverige inte är lika tufft mot den typen av missbruk.

RockyRoad Cupcake å kaffe på Costa. Mums.

Kommentarer
Postat av: Mami

Åååå sååå mycke England husen gatan allt blir avis..puss Mami

2010-11-03 @ 22:28:10
URL: http://inger-jordnra.blogspot.com
Postat av: Fred

Ser riktigt mysigt ut, jag gillar verkligen fisken på väggen.

Ha nu riktigt trevligt.

2010-11-04 @ 15:17:05
URL: http://fredsfisketur.blogspot.com/
Postat av: Broder

Ge mig en sån där muffin!

2010-11-15 @ 18:14:27
Postat av: Flisan

ah det är riktigt fint här, känns ibland som om man trillat rakt in i någon gammal engelsk deckare :)



Sorry to say, men det är ingen riktig fisk papps. :P

2010-11-15 @ 19:33:34
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0