Natti natti.

Kom hem till Dallas ikv efter att ha hälsat på älskade A's familj och fått äta smaskig pillimeni. Mums! Har sett The Human Centipede som inte alls var något att hylla, tycker jag. Riktigt äcklig och obehaglig, men långt ifrån bra. Skådespelet var bara pinsamt, och slutet väldigt förutsägbart. Bleh!




I morgon blir det Staden. Hoppas på att få se av Joy och kanske storasyster också, innan jag återigen måste bege mig hem till Dallas för att städa ur mitt lilla rum inför sommaren. Känns mest bara jobbigt, jag har verkligen lyckats göra mig ett litet bo här, och jag håller tummarna för att jag ska få behålla samma rum inför nästa termin. Avslutningen är på torsdag, och efter det får jag bo i V-by med pojkarna ist. Det blir säkert också jättebra, får ju vakna upp med min baby varje morgon!

Helgen - Täftefestivalen ?
Beror på. Vilka ska dit? Let me know, så får vi se vad plånboken tillåter.
Nu ska jag sussa. Go' natt!

Kommentarer
Postat av: vaffsingen

Puss!

2010-05-31 @ 01:04:06
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0