Storhetsvansinne ?

Nej - det är makt.
Ur min strupe stiger vrålet; jag är en krigare, inget kan hindra mig nu.

Fan - världen är vacker, rik på upplevelser och skatter, dolda rakt framför våra ögon.
Min ande, min styrka, är den störsa. Det största.

Flisan är på krigsstigen och törsten efter att få leva driver henne framåt igen. Inga murar, ingenting, kan hindra mig nu och allt som kommer i min väg, varje hopp, varje leende, varje skratt - varje ont ord, alla avsikter att stoppa mig, sänka mig eller skada mig - det livnär jag mig på. Jag frossar i det. Er - Din - svaghet gör mig oövervinnerlig.



..och ändå låter jag Dig dra gränsen
sympatisk som jag är.



Not a Lover, I'm a Fighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0