Ni har tagit studenten .

Grattis alla på studenten, hoppas ni har en riktigt bra dag och en hel del bra fyllor den närmsta veckan! Jag själv går ju folkhögskola, så jag kommer aldrig att få ta studenten.. Lite synd, annars så hade det här varit mitt avslutningsår.
Och sry Joy-Toy för att jag inte kan komma på ditt mysiga fika, känner mig riktigt dålig över det.. 
Hon är min äldsta och närmsta vän, vi har känt varrandra sedan dagis och hon var den enda av mina vänner som jag höll kontakten med efter att jag flyttat från byn där vi båda växt upp. Helt ärligt så finns det nog ingen som känner mig så som hon gör. Den enda vän jag haft som jag verkligen kan förlora humöret på, och den enda vän jag haft som verkligen kan sätta ned foten när jag blir ärkebitch. Hon är Familj, och troligtvis den starkaste av alla mina krigare.


Jag och Joy i H-sjö, 14 år gamla.

J-T's födelsedag förra året. Sommarens första bad för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0