Flisan tycker om presenter!

Ska till käraste far i kväll för att bli firad i morgon. Han och hans fru var bortresta på min födelsedag, så vi planerade att dra ihop syskonskaran och käka go'middag imorrn. Tyvärr har systerdottern fått vattkoppor, så bigsis kommer nog inte, och lilla storebror ska på begravning med Soffiproppan.
Ska iaf få träffa mina fina flickor från hooden (där alla är glada, yao) för första gången på bra länge. Typ.. ett år nästan? Sjukt! Skämmes på mig för det.

Joy-Toy i morrn? Vi får la se. Midsommar ska firas hos mamma, så man ska väl dit på fredag. Får se hur man lyckas lösa allt åka-fram-och-tillbaka på ett vettigt och helst ekonomiskt sätt.

Får iaf möjlighet att skriva ut mitt sjukt snygga cv nu när jag hälsar på pappa, så torsdagen lär väl gå ut på att söka en massa jobb. Hoppas det går som det ska! Sen kanske man t.o.m får en slant över till att klippa sig, mitt hår är sjukt nött och äckligt. Klipper mig alltid hos Markus på Wish. Hårbottensmassage och grejs, lyxigt värre.


Jaja. Nu vet ni ju alla att jag är på väg in till civilisationen igen, så det är ju bara att ni hör av er så ska jag försöka hinna med så många som möjligt. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0