Myskalas @ my place!

Här i V-by regnar det, eller det småduggar väl mer. Men det är mysigt. Hela dagen är mysig. Myser här i min pyjamas med en kopp kaffe i hand och har just laddat tvättmaskinen. Mysmysmys!


Helgen då?
Verkar kanske bli havet, vifårse.
Veckan då? Säkert ännu mer tvätta. Det blir lite så när man bor med två penismänniskor. Har aldrig varit med om en tvätthög som växer så snabbt. Ännu mer sällan har jag stött på en tvätt som aldrig verkar ta slut. Undrar hur lång tid jag skulle behöva egentligen för att kunna göra bort allt på en gång? Troligtvis flera dagar..
Nästa helg! Då fyller Tirri år, så då ska man fira henne. Ser jag tillbaka på den gågna veckans födelsedagar (min baby Joy-Toy blev 19!) så har jag ganska stora förhoppningar på denna. Det blir nog ruskigt kul, har det alltid bra med mina tjejer.

Så.. vad gör man nu då?
Kolla lite skor kanske..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0