I'M GONNA GO FOR IT !


 ?


Jag märker väl.
Det är alltså den här mirakelboken av Allen Carr som ska rädda mitt liv och göda min plånbok. Albin köpte den på bokhandeln här i Christchurch så jag tänkte 'äh, what the hell! Vad har jag att förlora?' Har läst en massa testimonials och tillåmed hela sex kapitel av boken idag och jag måste säga att jag börjar bli peppad. Känner mig inte precis mindre sugen på att ta en cigg men jag har fått en bättre förståelse för Varför jag har det där suget.

Det blir intressant i alla fall. Vemvet, kanske är jag en icke-rökare inom några dagar redan? Oh, sweet relief.. men jag förbannar den här ångesten som ibland får mig att lägga undan den. Tanken på att jag inte längre kommer att vilja röka när boken väl är slut ger mig panik, det är skrämmande. Det är ett beroende jag inte har kontroll över, förhoppningsvis inte så länge till..

För mer info om Allen Carr's "Easy Way to Stop Smoking" - http://www.allencarr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0