xD

Pepp inför 2011 ?
Det är jag iaf. 2011 kommer att bli ett bra år, det bästa, in fact.. Har börjat fundera på högskolor och vad jag behöver för att ta mig dit jag vill. Har insett att det inte finns några begränsningar - överallt finns det bara möjligheter, skapade för att jag ska kunna göra precis vad jag vill med Mitt Liv.

I går blev det en bra kväll med bra folk at Sandyhill Mansion.
Nu väntar jag på att Johanna ska komma hem, har sovit bort större delen av dagen och kan inte hitta min mobilladdare som jag vet måste vara här någonstans. Har säkert glömt den någonstans, men hoppas inte .. Vi ska bestämt leka i snön och kanske få lite ordning här också. Vifårse.


Tirri ser lite nervös ut ..


..och det kanske hon borde göra.


Andrej ser visst lite hungrig ut.
"Graough!"

"GRAEOUOEARG!"

Men.. Tirri har visst hamnat i ugnen!

"EEEek!"

Mm.. wokade grönsaker. Gott! :D

"Humm, vart tog grönsakerna vägen? Fan.."

"Äh, wokar pasta å her i lite soya så blire bra nog.. Kolhydrater ftw."


Kommentarer
Postat av: Anonym

en Mycket rolig Kväll! som måste göras om :D



unregrettable

2010-12-31 @ 00:04:21
Postat av: Flisan

Man får väl hoppas på det iaf..

Hare bäst!

2010-12-31 @ 01:14:10
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0