Hemlängtan, jamenvisst.

I dag har det hänt mycket bra saker ..
Bland annat så har det snöat igen och jag har fått mycket av min julshopping avklarad.
Dåligt är dock att mina älskade Ikina (av Jessica Simpson) inte längre säljs på Brandos.se.. om någon av er vet av någon tillförlitlig sida där de finns till ett hyfsat bra pris så får ni mer än gärna hojta åt mitt håll - det skulle uppskattas. Väldigt mycket.

Annars har jag börjat sakna svea och alla er där hemma något så otroligt - även om jag älskar att vara här och gärna skulle ha stannat längre - och framförallt saknar jag julstämningen man alltid slås av den här tiden på året. Det är som att nu när jag brytit mina vanor och allt det där som alltid förrändras varje år, allt man är van vid, det händer plötsligt inte nu och min julkänsla vill som bara inte vara med på något vis. Åh, alla intryck, lukter, musiken som spelas överallt och som jag alltid hatat, det där pyntet man känner igen alltför väl och.. och.. ja, allt! Jag saknar det, vill uppleva det nu.
Peppar att komma hem till allt det där, och pepparkakor och lussebullar, glögg och mannagrynsgröt, julskinka, julmusik!

Åh älskade människor, mitt underbara folk, Er saknar jag mest ! -ånivet, jag kärlekar er till slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0