Den enkla vägen funkar bra för mig.



Har båda varit rökfria och glada i två dagar nu!
Lite tungt blir det ibland, men kan helt ärligt säga att det bara har att göra med annat. Nivet, om man blir ledsen eller deppig så blir det svårare att vara stark, och det har inte något med cigaretterna i sig att göra. Jag saknar dem inte. Lukten av dem lockar lite, men smaken är avskräckande.
Jag är medveten och Det om Något är avskräckande.

Ni förstår, boken.. den är svår att förklara utan att förstöra en del av själva nöjet att uppleva den själv, för det är ett nöje. Ett enormt nöje. Men nivet, den använder sig inte av skräckpropaganda eller statistik, allt det där vet man ju redan, och det har aldrig hindrat mig. Inte Någon som trott att de faktiskt velat röka.
Snälla. Är du rökare eller snusare oavsett hur lite du tar - Läs Boken. Easyway.

Kommentarer
Postat av: Fred

Hej Älskade Stööök,

Vad du är duktig som klarar av att hålla dig borta från cigaretterna, håller alla tummar jag har att du ska orka fortsätta.

Jag är såå STOLT !!!!!

/Pappan

2010-12-08 @ 07:43:57
Postat av: Flisan

Tack underbaraste far, det är skönt att höra.

<3

2010-12-08 @ 20:40:02
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/
Postat av: Albin

Haha, reklaaaam! : D

2010-12-09 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0