Viktigast i höst !

..är defenitivt naglarna.
Rena, snygga naglar är viktigt. Väldigt viktigt. Framför allt anser jag att väl skötta naglar är hygieniskt, men det är ju också ruskigt kul när man har tid till det där lilla extra. Jag själv är ganska slarvig när det kommer till att måla mina naglar, men det är nånting som jag tänkt ändra på nu till i vinter.

Därför kommer jag i höst att prioritera naglarna, och försöka göra det roligare att göra dem finare.
Här är lite små grejor som kanske skulle ge mig den där lilla extra peppen och inspirationen!

beautyplanet.se
Dior Vernis

Nagellack från Dior, finns i fem olika färger.
Personliga favoriterna är Sugar Cane (bild)
och Black Plum. Fungerar stärkande för
naglarna och förebygger "skivning".

beautyplanet.se
LCN

Nail Art Liner är kul och inspirerande!
Ger en liten extra "touch" till naglarna,
och låter verkligen fantasin skena iväg.
Finns i 7 färger, med och utan glitter.
Personliga favoriterna är Glitter Lila
och Guld (inte på bild).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0