Mer Babbel .

Dagar som denna tar alltid lite längre tid på sig att vakna.
Allt går som i ultrarapid - eller är det bara jag?

Har fått i mig lite kaffe nu iaf. Har t.o.m spelat två rundor fia-med-knuff, utan att vinna. Det händer inte ofta. Tar väl igen det på en timma, skulle jag tro. Just det, kl 15.00 på bowlinghallen, Brutala Trion och OldMan Brutal, kickin it like old times.
Remember ? Förr var det väl ändå nån gång i månaden? Täftetider.Vill bara att skolan ska börja nu. Antar att det bara är jag det med, ehe.
Nejmen seriöst, jag tror faktiskt att det kommer att bli jättekul, även om det finns vissa.. faktorer som bara känns jobbiga. Som tur är så har det inget med skolan att göra, så jag är som ändå inte orolig. Försöker som mest bara att inte bry mig alls. Försöker som mest bara att Leva, nivet. Så bra jag kan.

Saknar min vaffsing, hoppas du har det bäst där borta. Hoppas du kommer hem med många kronor i fickan. Hoppas du saknar mig också. Hoppas du kommer hem hel och hållen.
..älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0