Jag borde satt gränser, right ?

Är så jävla less på alla jävla idioter i den här världen. Kan inte låta bli att tänka "Varför händer det här mig?" när jag borde undra vad fan det är för fel på Dig, vem du nu är.
Uppenbarligen så har Du bestämt dig för att göra allt du kan för att jävlas med mig, och hittils har det ju gått ganska bra. Visserligen är det svårt att säga att Du som kapat min hotmail är samma person som kapat mitt spotify-account, men jag har väl mina aningar.
And you are soooo going down.

Egentligen så är det här spelet Du spelar väldigt barnsligt, om än frustrerande. Jag har varken tid eller ork med sånt här just nu, and guess what? Jag har ett liv som jag försöker leva, och Du är i vägen.


Lucky You
..that I've got a conscience.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0