Ibland är rubriker bara jobbiga .

Högst upp på önskelistan -


- En liten, smidig, snygg och billig hp-mini


Idag fixarjagotrixarjag för fullt, ska nämligen till Joy ikv. Ska väl springa på Konsum och köpa nåt mjölkpaket eller så, får se vad kortet säger. Annars spelar jag spel på facebook, ser på tv och försöker fundera ut vad jag ska ha med mig för kläder till stan. Ikv blir det väl bara att slappa och snacka skit, men i morgon ska jag till bowlinghallen med pappa och syskonen. Om det blir fint väder så blir det väl inte så svårt, men jag undrar om jag har något rent, snyggt och gärna lite varmare att dra på mig..?
Gaah, det är så krångligt så här års! Ena dagen är det strålande sol, andra dagen kan man inte se en halvmeter framför fötterna på sig själv över allt regn.
Aja.

Hoppas ni har en bra helg allihopa! I know I will. Nu - ut på en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0