Hjälp mig ? :)

Idag är det fint väder. Trodde nästan hösten skulle komma tidigt i år, men det verkar ändå inte så. Vaknade av mig själv kl 05.00 i morse och kunde inte somna om. Känner mig ändå rätt utvilad, eftersom jag somnade så tidigt igår kväll.

Väntar nu på att A ska vakna till liv, så att jag slipper sitta här så ensam. Lyssnar på musik och sådär.

Btw, något fuckface har bytt ut lösenord och e-mailadress på mitt spotify-account. Någon som har ett tips på hur jag ska kunna ta tillbaka det?

..och ja. Jag vet ganska säkert vem det är.
Du ger mig inte många anledningar att
inte döda dig.



Ni har väl inte glömt?
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0