Harder, Better, Faster, Stronger .

Som liten var jag sällan med och spelade fotboll när de andra barnen spelade. Jag hatade innebandyturneringen vi hade på lågstadiet. Jag vägrade gå ridskola med mina tjejkompisar, trots att jag tycker mycket bra om hästar. Aldrig i mitt liv har jag ägt ett gymkort, och jag kan med enkelhet räkna alla mina gymbesök på en hand.

Jag har aldrig varit särskilt "sportig" av mig och jag har heller aldrig känt något behov av att träna av hälsoskäl, även om det ändå händer att jag försöker att styrketräna lite, mest bara föratt. Allteftersom solen drar sig undan och temperaturen sjunker blir det verkligen en utmaning att ta sig ut och göra något, och jag försöker väl tänka att jag, i alla fall någon gång i vinter, ska lyckas lägga ned någon timma per vecka i gymmet. Det är jag väl ändå skyldig mig själv, på något vis?

Därför tänkte jag att det kunde vara kul att lägga ut en outfit som kanske kan hjälpa mig att få den där lilla extra peppen som ibland krävs för att jag ska orka, nivet.
Temat är som sagt lila.

 


Snygg jacka av Fred Perry. Bra för årstiden.


Jacka och byxor, HM.
Funkar lika bra på gymmet som ute på en joggingtur.


Proffsiga Duramo3W av Adidas..

..eller dessa coola pumor?


FYND!

En sån här skulle jag kanske kunna döda för.
Ser ni?

It's fucking art, juh! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0