..crazy like that -

What is madness and are you afraid of it?

Does madness even exist?

Are you sure?

 


I natt har varit en sådan natt när jag inte kunnat sova för att jag tänkt för mycket. Det jag har tänkt på är framförallt mig själv och vissa uppfattningar jag har eller reaktioner jag får i olika situationer. Därför kan jag inte berätta för er vad det är riktigt jag har för tankar men jag kan säga att jag har kommit fram till något. Jag tror inte att jag kan säga vad det är exakt jag har kommit fram till men man skulle kanske kunna säga att jag lärt känna mig själv lite bättre.

På min facebookstatus ställde jag för någon timma sedan en fråga som på många sätt är helt orelevant men ändå extremt viktig.

Vad är galenskap och är Du rädd för det? Existerar det ens? Är du säker?

Det är en fråga jag ställer till Er. Till Någon - kanske Dig. Fast egentligen är det ju fyra frågor och egentligen skulle jag vilja att Du svarade på dem en efter en, utan att ens reflektera över de andra.

Egentligen tror jag att vi alla är lite galna, eftersom jag tror att galenskap är en enkel förklaring på beteenden som man själv inte kan förstå.

..nä, nu får jag ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0