skelett i garderoben..

De som känner mig väl vet att jag är en stor djurvän, men jag vill påstå att jag framför allt anser att allt liv har ett värde som man inte kan sätta ett pris på, och det är något man bör respektera oavsett -

Därför förvirrar pälsdebatten mig något. Jag tycker att man borde ta vara på alla resurser vi har och tycker verkligen inte att det skulle vara fel på något vis att göra ett par varma skor av hunden när dennes tid kommit till sitt slut. Jag skulle nog till och med kunna göra något gott av honom ..

Därför gör detta mig väldigt upprörd - vk.se - då jag tycker att man måste vara helt idiotisk som inte ens kan försöka förstå hur många liv som tar skada av alla kemikalier som krävs för att tillverka en fuskpäls, som sedan också görs i flera exemplar och bara håller några få år. Sen är det vår kära moder jord som ska bearbeta skiten när vi blivit less på den.

Inte helt ok tyckja.





















Precis en sån här har jag,
kanske är den lite ljusare..
Och ja, det är fusk -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0