Årets Första Dag ..

.. och jag klev upp alldeles för sent - tack Peter för att du kom förbi och väckte mig!
Annars har jag spenderat kvällen med Albin och några av hans kompisar med att umgås, käka kladdkaka och göra filmer. Avrundade med Johanna, popcorn, cola och Criminal Minds. Det var meningen att vi skulle se ännu en Jurassic Park film men hon somnade .. så nu sitter jag här och vettefan hur jag ska göra. Hoppas väl på att kunna få mig iaf några timmars sömn inatt, men har vänt så otroligt på dygnet så jag nästan skäms.
Sitter iaf och lyssnar på musik och tar det lungt. Tittar på gamla bilder och ser fram emot det nya året, I guess. Håller tummarna för att det ska bli bättre än 2010, och jag vet att det är meningen att man som bloggare ska göra ett långt inlägg om det gågna året, men jag orkar inte sånt. Kan säga att även om det varit ett tufft och extremt utmattande år så har jag lärt mig många viktiga läxor och gjort nya, helt otroliga bekantskaper.



På bilden är jag Full och Sliten, alltid kul juh.
Hotass.
Then we watch and wait and do nothing but sigh
And hope everything is gonna turn out right
But I don't know if it'll be alright
...





Kommentarer
Postat av: n

han e mys-

2011-01-03 @ 08:01:24
URL: http://hotass.blogg.se/
Postat av: Flisan

Ja, det tycker jag absolut. Jättemys tillåmed.

2011-01-03 @ 08:03:58
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0