Kan vara kul ibland

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Inget eget, men föräldrarna har en massa
Någon favoriträtt : Älskar stark kyckling
Någon flick/pojkvän : Nope, lever singelliv och trivs bra med det
Puder på dig : Aldrig
Några framtidsplaner : Aldelles för många, har ingen aning om hur jag ska hinna med allt
Någon sjukdom : Ja det kan man väl säga
Gymkort : Har gym på skolan so I have no need for one
Några kärleksproblem : Nej, har det precis som jag vill ha det
En homosexuell kompis : Bara några få vad jag vet
Duschat idag : Nope, har inte orkat
Någon kompis som snarkar : ..ni skulle hört Johanna nu xD
Någon vän som spelar i ett band : Ett par styckna faktiskt
Några mvg:n : Några stycken
Någon som förstår dig : Ja, det tror jag.
Tuff kompis som kan försvara dig : Självklart
Något beroende : Några stycken
Fikat idag : Bara pizza :P
Nagellack : Snott av syrran
Någon vän som bor i ett annat land : Några få har jag väl

VEM ? ..
Avskyr du : Ett fåtal
Hånar du : Pinsamma människor
Delar du mest minnen med : Min underbara Joy
Längtar du mest efter : M <3
Stör du dig på : AS
Gosar du med : Har inte ni med att göra
Lagar mat : Johanna
Diskar : Johanna
Tror att den är någon : De flesta brukar ju ändå vara det.. ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Inte många
Buss åker du oftast : ..
Frisyr har du : Röda lockar
Dag fyller du år : 15 Juni
Årstid föredrar du : Vår och höst
Stad är du uppväxt i : Umeå <3

VAD ? ..
Gör du nu :
Den här listan och lyssnar på musik
Gör dig till en bra människa : Vetinte.. att jag är givmild, uppriktig och positiv kanske?
Gör dig till en dålig människa : Narcissistisk egoist
Vill du arbeta med : Ekonomi eller film trorja
Är roligast just nu : Livet
Har du på dig nu : Tröja som jag snott av Johanna
Har du för smink idag : Tog faktiskt på mig lite mascara innan jag gick för att köpa pizza
Äger du för skor : Alldeles för få
Har du för storlek i skor : Mellan 36 och 37, ibland 38 - det beror helt på skorna
Läser du för bok : Ingen atm
Ska du göra nu : Jag borde väl sova antar jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0