God Morgon <3

Ska bara, ska bara ..
Dricka kaffe !
♥ Städa upp lägenheten lite, vädra
♥ Ladda och tömma kameran på bilder
Umgås ?
♥ Äta mat - pannkakor kanske ?

Funderar mycket nuförti'n över vad jag vill göra senare i livet, nivet.
Enligt utbildningstestet här ska jag alltså plugga Ekonomi, Företagande eller Ledarskap - Samhälle, Politik eller Lag och Rätt - Språk, Kommunikation eller Media - Kultur, Konst och Design eller Arkitektur. Någon som har åsikter eller idéer om det kanske ?

Egentligen vill jag väll i framtiden satsa på en karriär inom Film eller Ekonomi, men är osäker på om mina betyg räcker till och vad jag ska göra för att kunna leva upp till intagningskriterierna på Umeå Universitet, om jag överhuvudtaget vill plugga där. Kanske flyttar jag till Stockholm, Göteborg eller helst utomlands. Har en del ställen utanför Sverige som jag är nyfiken på men sånt där är svårt att veta innan man vet liksom, någon som förstår den tanken ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0