♥ !

Dallas, oh Dallas <3
Tillbaks till verkligheten alltså. Lovet är över med allt vad det innebär och jag har mycket att se fram emot den här terminen - framförallt är det dags att börja se framåt och planera. Vad vill jag egentligen göra när jag är klar med skolan ? Kan jag avsluta skolan någon annanstans och kanske få göra något annat kul ett tag ?
Missförstå mig inte, jag älskar Dallas och trivs otroligt bra här. Faktum är att det finns nog inget jag är så glad över att jag gjort som att jag valde att söka hit! Samtidigt finns det en hel värld av möjligheter där ute och jag är helt säker på att om jag inte begränsar mig själv så kommer jag att vara med om saker som jag kommer att uppskatta minst lika mycket som min tid här.
Men allt har sitt slut, eller hur ?




People I've loved, I have no regrets

Some I remember some I forget
Some of them living some of them dead
And all I want is to be home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0