Blablabla Blablablabla !

Orkar inte lägga ned någon tid på att skriva något egentligen, men tänkte bara säga att jag gav mig ut tidigt idag för att fixa glasögonen vilket tog a hell of a lot longer than it should. Huvudsaken är att det blivit gjort iaf, och att jag nu sitter på stadsbiblioteket med en xl latte med irish cream från favokaffestället.

Jag är ganska trött men ändå pigg och glad på något vis! Känner mig inte särskilt utvilad eftersom jag suttit uppe hela natten och försökt reda ut mitt huvud och tror att jag lyckats ganska bra - tydligen har jag inte så mkt att reda ut med mig själv, är så säker på vart jag står och vad jag vill med typ allt vilket är så otroligt skönt. Sen finns det ju alltid såntdär som man borde försöka diskutera och prata om, men det känns bara drygt och onödigt. Slöseri med tid och energi på folk som ändå inte hör vad man säger, eller hur? Blir bara onödigare när man insett att saker och ting och människor väldigt sällan vågar se sig själv i spegeln och förändras.

Ojoj, det blev visst en hel del text det här ändå!
Men nu ska jag ge mig.
Uppdaterar säkert senare i kväll efter att jag tagit mig ut till skogen och blir det inte av då så lär det bli av förr eller senare de närmsta dagarna. Taggar lilla julafton med mamma och syskonen på fredag, har hört att vi också ska fira Sofies födelsedag i efterskott och jag hoppas att jag kanske t.o.m kan få se av en Lisa också! Har ingen aning om när jag kommer tillbaka till stan, men då lär det ju bli Joy jag parasitar på, det har ju som blivit så bekvämt! <3

..i från morgon och till kväll är det bara .. ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0