Ännu fler borttappade ord ..

är så less på det här och vill bara släppa det, nu.. vad fan är mitt jävla problem egentligen ?! Snälla någon, kom hit och slå mig på käften - jag måste vakna ur det här så att jag kan få sova, sova, sova, sova.. snälla, sova..?



Tomma ord
och förr så varma, men nu iskalla, armar som håller om mig.
Jag saknar dig inte
vill bara höra din röst och få veta
än en gång
att jag är trygg.
Att jag är säker.

Jag älskade när du viskade i mitt öra
ord utan mening
men ord ändå, som fyllde och tog plats.
Jag skulle ljuga om jag sade
att det inte betydde något för mig
även om jag skulle ljuga ock om jag påstod
att du någonsin gjort det.

Du fick mig att känna mig värdelös, vidrig, smutsig och äcklig.
Du fick mig att känna mig som
ingenting i denna världen
trots
att jag är så mycket mer än vad du är.

Jag vill aldrig se dig igen,
aldrig känna din andedräkt mot min nacke någonsin
men ändå vill jag höra dig säga de orden
en gång till
bara
en sista gång.



lögner..


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den fina dubbla korsringen utsedd! Kika in om det blev du, eller önska vinnaren grattis hihi :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-6-ringarna.html#comment

2011-01-09 @ 16:00:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0