Betty says ..

"I think if I were a woman I'd wear coffee as a perfume." 
~John Van Druten

"Actually, this seems to be the basic need of the human
heart in nearly every great crisis - a good hot cup of coffee." 
~Alexander King

"I believe humans get a lot done, not because we're smart,
 but because we have thumbs so we can make coffee." 
~Flash Rosenberg


 

I morgon ska jag in till Umeå på Noliamässa och eftersom jag inte har någon telefon så får ni helt enkelt hitta mig om ni vill leka, okeys ? Nu har jag håltimme så jag passar på att plugga och störa mina klasskamrater på deras Naturkunskap A -lektion. Sen blir det att spela musik, yäy!

Spotify ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0