Pepptalk, typ .

Det är ganska tungt nu.
Men det är ok.

Försöker tänka att varje Ny Dag är en chans att börja om igen, och tå tänker jag en hel del på snöbollseffekten nivet. Att allt blir vad man gör det till - Power of the Mind.

Uäh.
Har så mycket att göra, så mycket att tänka på och så mycket i mitt liv som jag inte vet vad jag ska göra alls med. Förr eller senare ställs vi väl alla inför ett ultimatum, ett vägskäl och då gäller det att veta vad man vill. Jag har inte tid att spendera resten av mitt liv med att ångra mig. Jag vill inte leva medd ett ständigt tänk-om-jag-hade i bakhuvudet.

Allt jag vill är ju egentligen bara
att Överleva
och att möta varje dag med huvudet högt
och med ett starkt hjärta.

Jag är inte en dålig människa ..
Jag försöker ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0