Rubriker är Onödiga .

Det är natt och jag borde sova, men börjar sent i morgon så jag sitter uppe med Sid och gör ingenting. Har sett den helt fantastiska filmen Neverwas med tidigare nämnd samt Lisa, en film som jag kan se om-och-om-och-om igen och som jag rekommenderar starkt !

Skriver egentligen bara för att, har nog inget vettigt att säga. Helgen har varit kul, for ut igår med en ny vän och peppar inför nästa helt då jag åker till Christchurch England i 6 veckor för att plugga engelska och förhoppningsvis skaffa mig ännu fler nya vänner. Ibland går tiden alldeles för fort ..

Kommer ni sakna mig ?



When U can help
why don't U ?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra Måndag!

2010-10-25 @ 03:10:07
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0