@ Dallas

Så. Vaknar och tror att det är frukost, men inser snart att det är lunch. Klantigt. Trodde verkligen att jag skulle fixa hela veckan, men.. somsagt, klantigt. 

När jag dricker mitt kaffe faller stora vita snöflingor, likt små tussar av bomull, ned i min kopp och gör det kallt.. men det gör inget. Visst, det är blött och kallt - men vackert! När första snön faller pirrar det alltid till lite i magen, jag känner mig liten igen, vill springa och snurra och dansa och leka medans snön faller omkring mig, dansar med mig.

På lektionen just nu ska vi skriva sagor, men vi är snart klara så i stället ritar vi, facebookar och har allsång. Jag gör mer kaffe i alla fall, det blir nog uppskattat.

Ja.
Äntligen hemma.
Hur har jag klarat mig en hel sommar utan det här.. ? <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på 200 kr! Länk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-14 @ 14:05:57
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0