Allmänt om helgen.

Sry att jag inte uppdaterat så frekvent som jag sa att jag skulle säga, but hey. Har varit busy :)

Den rara damen här nedan är Theresa, vår hostess. Vi fick nog det bästa huset iaf.

I fredags gjorde jag och Lisa oss fina för att fara och bowla med en himla massa folk från skolan. Det var sjukt kul och självklart så vann ju jag! Det var btw Lisas första gång att bowla så det var ju lite extra skoj.

Efter bowlingen drog en liten mindre grupp av oss till BM och testade lite olika clubar. Vi dansade och drack och hittade ett jättemysigt ställe där de hade vattenpipor och där avslutade vi kvällen. Önskar att jag hade tagit bilder därifrån men jag vågar inte ta med mig för mycket värdesaker när jag far ut.. I know myself too well I'd say.




Bilder från dagens skoldag, om än lite kassa kanske.


En av de mildare cigarettpaketsbilderna .. fler och äckligare kommer dyka upp eftersom.

Saknar Svea något så otroligt men har det så bra här att jag nog ändå skulle välja att stanna kvar om jag kunde.. Kommer inte kunna ringa så många samtal till er där hemma dock, min telefonräkning har blivit dyrare än planerat och jag måste därför börja snåla, ni förstår säkert.


Kommentarer
Postat av: Fred Burwall

Hörru....man får inte bli så upptagen att man inte har tid att uppdatera bloggen!!

Livet verkar ju bara bra, håller tummarna för att det fortsätter på samma sätt.

Krama Theresa & Lisa från mig.

Var rädd om dig.

Puss

/Pappan

2010-11-16 @ 08:09:15
Postat av: Felicia

Ska bli bättre, lovarlovar ! <3

De kramas tillbaks en massa, å det gör jag med.

Puss

2010-11-16 @ 16:45:45
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0