Dallas

Väntar på glass!

Solen steker verkligen här på Dallas, har suttit ute och njutit hela dagen, fastän jag tycker att det är lite jobbigt när det blir så här äckligt varmt. Skickade iväg älskade A att inhandla en smaskens Twister, goaste glassen av alla!

De senaste dagarna har varit väldigt roliga, har haft mycket att göra. Städade tre dagar konstant, tror aldrig köket här har varit så fräscht förr! Bor på internat, som en del vet, och folket här verkar inte bry sig så hemskt om sanitet, men jag och Sandra fick ryck och renstädade nästan allt. Hon diskade t.o.m hela kylskåpet (hyllorna alltså)! Innan skolan slutar ska vi dock städa lite grundligare, torka ur alla skåp och tvätta fönster. Är lite småpeppad faktiskt, städa gör mig gott.


Om jag kan ska jag lägga in bilder snart på lite folk och roliga grejor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0