Paper failed.


Kul bild bara. Ser ni likheten? xD

 

 

I helgen är det brännbollsyran, vilka ska dit?

Inte jag i alla fall, but that's okey. Har inte riktigt råd och inte riktigt lust heller.
Fick prata med Jennie igår, det var skönt att få höra hennes röst. Det var alldeles för länge sen! Lycka till på uppkörningen babe, håller tummarna för dig!

..och på torsdag har vi spelning, vilket känns riktigt nervöst men ändå kul. Jag är väl medveten om hur förudmjukad jag lär bli, med tanke på min scenskräck men jag ska göra mitt bästa och i alla fall försöka titta upp från golvet lite grann. >.< Usch! Och fy! vad ångest jag har över det här.

En till rolig bild, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0