Massa Måste'n

Nu är skolan överstökad för veckan och i kväll kommer kära far och Kerstin på besök, och jag har städat och tvättat och hade även tänkt försöka hinna med att stryka någon kjol och så där. I morgon är man ledig, och sen har jag hela helgen på mig att göra mest bara ingenting samt plugga(!!). Håller dock bara på med roliga och intressanta uppgifter nu, så jag är rätt så motiverad faktiskt. Jag tackar Sandra för att jag får låna hennes dator under tiden klassrummet är låst. Annars hade det blivit svårt.
  På söndag kommer A hem hit till mig dirr från huvudstaden, och jag längtar. 


             Veckans To-Do-list
¤ Svenska B - Uppsats om Asatron
¤ Historia A - Bildspel "Svenska statens rasinstitut i Lund" 1922 och framåt
¤ Naturkunskap B - Science of Superheroes (Superman!)
¤ Stryka kjolar, tröja samt gardiner
¤ Hänga upp gardiner
¤ Tvätta lite till
¤ Städa, städa, städa..
¤ ..och sen mest bara leka!

Ha en bra helg alla! See u around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0