Make A Wish

Snart fyller jag år!
Därför ska jag göra en önskelista.

VIKTIGT! Oavsett vilka önskningar som kan uppkomma innan den 15e Juni 2010 så finns det absolut ingenting jag önskar mig mer än det par skor jag försökt få tag i under 1 års tid nu. Tyvärr har jag inte lyckats hitta en bild på dessa fantastiskt underbara sandaletter, och därför så måste jag få meddela att många vid det här laget vet vilka det är. Fråga runt. Hyr en guide. Bara gör det. I crave them..!


ST27E BaByliss Wet & Dry plattång Sol-Gel Nano Pro 230°C 22 x 95mm

ST27E BaByliss Wet & Dry plattång Sol-Gel Nano Pro 230°C 22 x 95mm

 


Braun Silk-épil Eversoft 2170 DX

Braun-Silk-epilEversoft2170DX(115706)-Large

 

 

White, Pink 41£

Black, Pink - 41£

Black, White 43£


Dessa tre par skor går att finna här och går alla på 43£ och under.
(Tack Amanda för hemsidan!)


Annars önskar jag mig även presentkort från;
- akademibokhandeln.se
- skopunkten.com
- dinsko.se
- hm.com/se

..eller UmeåC-kortet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0