att fördriva morgontimmarna .

Så vad gör man uppe klockan åtta en tisdagmorgon ?
En vanlig tisdag skulle jag väl stå i duschen efter att ha ätit frukost, förberett mig inför en dag i skolan eller till och med kanske sovit någon timma till.. men nu råkar det vara lov. Jullov, rentutav - det är inte många dagar kvar till julafton och nästan var det en självklarhet att jag skulle stanna här i staden och snylta mat och husrum av min älskade Joy veckan innan tomten trillar in. Glad är jag för det, har återsett många som jag saknat oerhört, en del jag nog skulle klarat mig utan att träffa minst sex veckor till och efter att bara varit just över en vecka hemma en del jag är näranog tacksam över att ha fått chansen att lära känna.
Har faktiskt inte tänkt så mycket över hur länge jag varit hemma, men det känns betydligt längre än vad jag just insåg att det är. Jag undrar varför det blir så.
..och jag saknar England, vill så otroligt gärna åka tillbaks.

Kanske en av historiens Absolut Bästa filmer !

Denna morgon åker jag på nostalgitripp med Roger och gänget
medans min lycka ligger och snusar i sängen så oskuldsfullt.
Och visst är det inte bara jag som älskar Who Framed Roger Rabbit ?
Jag till och med gillar den ! ;)

Kommentarer
Postat av: albin

huur bra som helst

2010-12-21 @ 09:56:43
Postat av: Flisan

mentyp huuuuuur bra som helst, I know ! :D

2010-12-21 @ 10:49:52
URL: http://iamgoddamnit.blogg.se/
Postat av: Mike

England Misses you too, but i miss you more!

2010-12-21 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0