I'm not Afraid .

Wow.

Sommaren 2010 sjulle bli den tråkigaste sommaren i mitt liv. I två månader har jag bott tillsammans med min äldre bror och med min pojkvän i en håla utan något att göra. Utan sommarjobb drar man väl mest bara fötterna efter sig, righ?
Inte riktigt.
Sommaren 2010 har varit fantastiskt givande, och de senaste månaderna har livet tagit en hel del oväntade svängar. Ändå känns det mesta helt rätt nu. Har absolut ingenting att gnälla över. Ganska skönt.
Allt är roligt, nytt, intressant. Jag lär mig något nytt varje dag, träffar folk, skrattar, sjunger, dansar.


Mest tack vare .. <3

This is for real.

Snart börjar skolan igen, och jag sjukt peppad! Har aldrig hänt att jag längtat till skolan förr, men det gör jag nu. Jag tror att det här halvåret kommer att bli sjukt värt! Är jättenyfiken på alla nya elever, hoppas det kommer in ett gäng mist lika knasiga, roliga och färgglada karaktärer som vi fick säga hejdå till i våras.

The drama though.. Can't say that I miss the drama, can't say that I really don't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0