Svammel i Nattmössan .

Alltså. Andra sömnlösa natten på raken. Blir massa extra trött av att jag är halvblind, pajade mina glasögon igen bara för någon dag sedan. Jag som just börjat skolan ..
Finns inte så mkt att göra åt det. Är väl lika bra jag håller mig vaken så att jag inte missar frukosten.

..
Gah! Jag är lite less. Första skoldagen var jättebra, fick inte mitt gamla rum men ändå två garderober, så jag är som nöjd ändå. Visserligen måste jag dela toalett med min granne, men det tror jag nog ska gå ganska bra. För mig i alla fall. Vad hon kommer tycka om saken i slutet på terminen är en helt annan femma ..
  Har ingen koll på någon av de nya eleverna, och det blir inte precis lättare för ansiktsminnet när alla jag träffar är sådär tjusigt blurriga. Inget namn har ännu fastnat, men det ska det bli ändring på! Ge mig lite tid bara .. Annars verkar klassen bra, om det går att säga så här efter bara en dag ens. Det är ju flest oss gamla goingar, men jag tycker mig ha sett av några nykomlingar också.

Välkomna Hem !
Hoppas ni kommer att trivas här minst lika bra som jag gör!

Sömnlöshet + Halvblindhet + Kvinnosjukan =
En Xtremt trött, less, förvirrad och från-å-till ganska förtvivlad Flisa.
Näe. Inge kul .. alls! Faktiskt.


Jaja. Dags för en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0