Den ska rymma mitt Liv .


Favoritväskan!
..
hittils iaf


Har en del All Star-väskor redan.
Kanske dags att testa på ett nytt märke?
Adidas har alltid gjort snygga väskor.


Snygga detaljer.


Behöver verkligen en ny handväska, och en lila hade verkligen suttit där den ska. Passar månadens tema också.
Egentligen gillar jag mer stilrena väskor, kanske rentav lite plastiga. Det ska vara enkel, snygg detaljering, gärna mer än bara två fack (jag gillar när var sak har sin egen plats), och den måste ha plats för den lilla to go-sminkväskan, börsen, mobiltelefonen, anteckningsboken och gärna något ombyte så att jag, om jag ska bort en kortare tid, inte behöver packa en extra väska.
Och Boken. Väskan måste kunna rymma en bok.

..eller två! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0