Lovely Locks .

Lördagar alltså. Grabbarna spelar PS3, så jag har inget att göra.
Måste medge att internet är ett bra tidsfördriv. Kolla bara hur mycket jag hittade på Lyko!
De har bra priser på bra hårprodukter. Jag har lockigt hår, men det är ganska tjockt och blir lätt torrt och frizzigt. Egentligen borde jag väl undvika att värma upp håret för ofta eftersom det är så känsligt, men jag tycker att det är ganska kul att leka med frisyren. Därför har jag letat efter produkter som funkar för hår som är som mitt.


 


Favoriter !

 

En del av dessa tror jag faktiskt att jag ska testa ..!
Lägg märke till hur lila allt är ! <3

Diffuser medföljer
Variabel värme - 3 lägen och luftflöde
2 lägen, plus cool shot button
Lättviktig - ca 500gr
Längd elsladd ca2,5m, 1800W

1000 watt
Tyst
Ionic
3 lägen, blås/temperatur
Kall-lufts funktion
3 tillbehör, värmeborste 38mm,
svinborste 20mm, locktång 25mm
Förvaringspåse


 

 



Kommentarer
Postat av: n

gah, jag kör på foxy curls.. tror jag började för flaskan va så fin färg men det funka priima ballerina. :)

2010-08-25 @ 10:34:08
URL: http://hotass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0