Another Number One

- The return of the Shittiest bloggare Ever -
Starring: Jag!

Jag kan Lova att den här bloggen kommer att bli minst lika tom och tråkig som alla mina andra försök att göra något vettigt av det här knasiga dagboksliknande-eller-vad-man-nu-kan-kalla-det-grejset. Hur som helst.
Hej! Felicia heter jag.

Försvinner till fjälls för att återkomma till helgen kanske, eller, ja.. man vet ju aldrig. För det mesta slår bloggdöden mig ganska snabbt. Det innebär att jag inom en snar framtid troligtvis kommer att sluta skriva helt, bara för att ungefär 2-3 månader senare starta en helt ny blogg. But hey - om ni peppar kanske jag presterar. Deal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0